miércoles, 11 de junio de 2014

I el conte d'aquest mes...

Hola!

Mireu quin conte més xulo que guiarà el nostre mes de racons!

Ens ha agradat molt. Parla d'una nena i la seva mare, d'una formigueta i també d'un drac!!!

És molt divertit!


Fins aviat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario