miércoles, 11 de junio de 2014

Escrivim missatges amb lletres que trobem.

Hola!

Us volem ensenyar un dels missatges que hem escrit aquesta setmana en un dels racons del conte.


Ah! I si voleu ens podeu escriure missatges i portar-nos-els a la classe!

Fins a la propera!

I en el dia sense paper...

Mireu! Hem escrit paraules i no teniem ni paper ni llapis. Sabieu que es podia fer?




I el conte d'aquest mes...

Hola!

Mireu quin conte més xulo que guiarà el nostre mes de racons!

Ens ha agradat molt. Parla d'una nena i la seva mare, d'una formigueta i també d'un drac!!!

És molt divertit!


Fins aviat!!!

miércoles, 28 de mayo de 2014

Benvinguts al blog de la nostra classe

Hola a tots i totes!

Benvinguts al blog de la nostra classe on us explicarem tot el que fem i aprenem a les estones de racons.

Sabeu què fem? La mestra ens explica un conte i a partir d'aquest juguem i fem moltes activitats amb diferents materials i racons!
Ens ho passem molt bé!

Esperem que us agradi llegir i conèixer tot el que fem.

Fins aviat!