Hola!
Us volem ensenyar un dels missatges que hem escrit aquesta setmana en un dels racons del conte.
Ah! I si voleu ens podeu escriure missatges i portar-nos-els a la classe!
Fins a la propera!
miércoles, 11 de junio de 2014
I el conte d'aquest mes...
Hola!
Mireu quin conte més xulo que guiarà el nostre mes de racons!
Ens ha agradat molt. Parla d'una nena i la seva mare, d'una formigueta i també d'un drac!!!
És molt divertit!
Fins aviat!!!
Mireu quin conte més xulo que guiarà el nostre mes de racons!
Ens ha agradat molt. Parla d'una nena i la seva mare, d'una formigueta i també d'un drac!!!
És molt divertit!
Fins aviat!!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


.jpg)