Hola a tots i totes!
Benvinguts al blog de la nostra classe on us explicarem tot el que fem i aprenem a les estones de racons.
Sabeu què fem? La mestra ens explica un conte i a partir d'aquest juguem i fem moltes activitats amb diferents materials i racons!
Ens ho passem molt bé!
Esperem que us agradi llegir i conèixer tot el que fem.
Fins aviat!