miércoles, 11 de junio de 2014

Escrivim missatges amb lletres que trobem.

Hola!

Us volem ensenyar un dels missatges que hem escrit aquesta setmana en un dels racons del conte.


Ah! I si voleu ens podeu escriure missatges i portar-nos-els a la classe!

Fins a la propera!

No hay comentarios:

Publicar un comentario